Pazartesi, Mayıs 14

UCUZ OLMAYALIM..

Son günlerde geçen yıl ilkini açtığımız Sportman Futbol Okulunun ikincisini açma hazırlıklarını yapıyoruz.Geçen yıl olduğu gibi bu yılda aynı heyecanı yaşıyoruz.

Soru 1:Bir futbol okulu nasıl açılır?
Ve soru 2:Bir futbol okulunu kimler açabilir?

Bir futbol okulu bir kere öncelikle bir kurum yada bir spor kulübü adına açılabilir sonra yeterli bilgi ve donanıma sahip olmanız
da olmazsa olmazlardandır.
Peki ben futbol okulu açabilir miyim?14 yıllık profesyonel futbol oynadım..tam 13 ayrı kulüpte.Bu benim futbol kariyerim...
Belge mi istiyorsunuz?A Lisanslı Futbol antröneriyim 2005'den beri.TFF'nun bana vermiş olduğu diploma belge değil de nedir?
Geçen yıl Yenicesporda çalıştım;Antrenör olarak.Çok şükür yüzümün akıyla ayrıldım Yeniceden..Ben futbol adamıyım...İşim bu benim..Hem işim,hemde hobim..Tek idealim işimde en iyisi olmak..

Hakkımda futbol okulu açamaz diye ahkam kesenler,çocuklarımızı ve ailelerini yanlış yönlendirmeye çalışan,kendini futbol adamı kabul eden her kimlerse,onlara sormak istiyorum.Etik olan nedir?Dürüstce bir spor okulu açmak mı yoksa kaçak güreşmek mi?Çocukların ve ailelerinin kafalarını ipe sapa gelmez,desteksiz kanıtsız sözlerle karıştırmak mıdır eğitimcilik?

Sevgili veliler,sevgili çocuklar.. Sizlere bunları söyleyen her kimlerse lütfen sorar mısınız,hangi belge ve bilgiyle,hangi kariyer ve birikimle futbol okulu açacaklar?
Üstelik hangi sebeplere dayanarak edepsizce belden aşağı vuruyorlar.Lütfen,bir sorun bakalım, ne cevap alıcaksınız..
Komik olmayın beyler..Ucuz olmayın..Komplekslerinizden kurtulun.Emeğe ve bilgiye saygı gösterin....

Hiç yorum yok: