Salı, Ağustos 14

YENİCESPOR.İYİ YOLDA..


Hafta sonu, Çan hc İbrahim Bodur stadyumunda Yenicespor Bandırmaspor maçındaydım.Biryanda Balıkesir süper amatör kümenin iddaalı takımlarından Bandırmaspor,diğer yanda Çanakkale süper amatör kümenin yeni takımı Yenicespor,sezon başı hazırlık maçlarından birini oynadılar.Oldukça zevkli ve çekişmeli geçen maçı,Bandırmaspor farklı kazandı.Maç daha farklı bir sonuçlada bitebilirdi.Bandırmaspor geniş ve kaliteli bir kadroya sahip. Zaten hedefleride heryıl olduğu gibi profesyonel lige çıkmak.İyi oyunculara sahipler.Oldukça astronomik transfer ücretleriyle bir takım kurmuşlar.Maçı izleyenlerin ortak görüşü,iyi bir takım oldukları yönündeydi.Beni ilgilendiren tarafı ise.tabiki Yenicespordu.Daha hazır olmadan bir hazırlık maçına çıktılar.Belliki önceden planlanmış bir müsabakaydı.4 günlük bir hazırlıktan sonra oynaıkları bu hazırlık müsabakasında,izleyenlerin aksine ben Yenicesporu çok beğendim.Oyuncuların oldukça hırslı olmaları,ilerleyen günlerde Yenicesporun daha iyi olacağının sinyalini veriyordu.Maçın skoru kimseyi yanıltmasın.Bence bu yıl Yenicespor oldukça başarılı bir sezon geçirip adından sıkça duyuracak gibi geliyor.Volkan Özkanın takımda kalması Yenicespor için büyük kazanç.Ama Volkan hala üzerinden transfer stresini atmış gibi görünmüyor.Zamanla kendini bulacaktır.İlhan faruk'u çok beğendim.Kumaş kaliteli belli. İyi bir santrafor özellikleri taşıyor.Kahraman herzamanki gibi..Defans bloğu çok hata yaptı ama,daha birbirlerini iyi tanımadıkları belli.Zamanla çok daha iyi olacağa benziyor.Yeni transfer Recai ise,takıma daha alışamamış belli .Oda ilerleyen haftalarda formunu bulacaktır.Kalecilerin zamana ihtiyacı var.İkiside genç ve tecrübesiz.Onlara da destek olunması gerekiyor.Özelikle Sercan çok duygusal bi oyuncu.Ferruhun olması Yenicespor için büyük bir kazanç olur!!Özcan,Ercan,Ergin Yenicespor için önemli oyuncular.Yenicespor yönetimi bu oyuncularla biran önce anlaşma zemini hazırlamaları gerek diye düşünüyorum.Sezon başlamadan daha iyi bir Yenicespor izleyeceğimizden eminim.Ben Yenicesporu çok beğendim.Yenicespor iyi yolda...

Hiç yorum yok: