Çarşamba, Haziran 20

GURUR VERİCİ


Tam 25 sene önce başladım futbola.Herkez gibi yıldız takımlardan...sonra genç takım,a takıma..Hep hayaller kurdum..Nerde olurum, nasıl olurum diye.Tıpkı şuan bizim çocuklarımızın kurduğu gibii.Yıllarca futbolun büyüsüyle yaşadım. Kah üzüldüm,kah sevindim.90 dakikalar hiç yetmedi bana. Hep uzatmaları oynamak istedim.Her maçın bitiş düdüğüyle,oyuncağı elinden alınmış çocuklar gibi üzüldüm.Çok şampiyonluklar yaşadım,bazen de son dakikada kaçırdım şampiyonluğu.Onsekiz çizgisinden kafa ile gol de attım,kale çizgisinden gol de kaçırdım.Kırmızı kart ta gördüm,en centilmen oyuncuda seçildim.Boş türibinlere de top oynadım,65.000 kişiyede.Acısıyla tatlısıyla,sevabıyla günahıyla,doğrusuyla yanlışıyla koca bir dönemi geride bıraktım.10 haziranda da tamamen aktif futbol hayatıma noktayı koydum.Oynamayı bıraktım bırakmasına da!! Asla kopmayı aklımdan bile geçirmedim.Yine futbol ruyasının içinde olacağım.Yeşil çimlere sadece antrenmanlarda ayak basacağım ama,aynı heyecanı yaşamaya devam edeceğim.Futbolculuk hayatımda yaptığım hatalarımdan ders alarak,Antrenörlük hayatımda daha da başarılı olmak için elimden gelenin fazlasını yapmak için çalışacağım.Finali özel bir günle bağlamış olmanın ayrıca mutluluğunu ve gururunu yaşıyorum.Üstteki resimde aldığım plaket,hayatımda aldığım en önemli, en özel hediyelerden biri olarak evimin en güzel köşesindeki yerini alıcak.Ona bakıp bakıp,o özel günü hep hatırlayacağım.

Hiç yorum yok: