Perşembe, Temmuz 26

FATİHSPOR DA BÜYÜK DEĞİŞİM..

Fatihspor kulübü ismini değiştirme kararı aldı.İsim değişikliğindeki asıl amaç,daha geniş bir kitleye hitap etmek ve takımı bütün Çan'a mal etmek olacak..Gazete ve internet sitelerinde takımın ismi konusunda anketler yapılıyor.Sonuçlar da çoğunlukla Çan Gençlerbirliği ve Çan idman yurdu ismi ağırlıkta..İsim değişikliği yapıldıktan sonra hemen çalışmalara başlanacak..Sporseverlerle birebir yapılan görüşmelerde yeni takımın hedefleri hakkında bilgiler veriliyor.Yapılan görüşmeler sonucunda hemen hemen herkesimden büyük destek olduğu göze batıyor..Turnuva boyunca yeni oluşacak takım için oyuncu arayışı sürüyor.Maçlarda göze batan oyuncularla birebir görüşülerek yeni oluşacak takımın kadrosu hazırlanıyor..Bütün yaş guruplarında lige katılım sağlanacak..Özellikle minik takım ve miniminik takım liglere özenle hazırlanıp katılımı sağlanacak.A takım ise ikinci amatör kümeden start verecek olup hedefide kesinlikle şampiyonluk olacak.Çan da profesyonel bir takımın olması gerektiğini savunanların başında ben geliyorum.Görüştüğüm sporseverlerde bu düşünceme büyük destek veriyorlar.Profesyonel bir futbol takımının Çan'a ne gibi getirileri olacağını bundan sonraki yazılarımda sizlerle bölüm bölüm paylaşacağım.Birçok insan bu getirilerin neler olabileceğini bilmiyor. Bilmemelerinin asıl nedeni ise,anlatılmadığı içindir.Ben Çan'a bir profesyonel takım gerekli olduğunu savunuyorum.Yok gerekmez diyenlerlede bu konuyu her platformda tartışırım,tartışacağımda.Bu konuyla ilgili yazılarımı takip etmenizi istiyorum.Karşı görüşte olanlarında bu yazılara yorum bırakmalarını ve düşüncelerini benimle paylaşmalarını rica ediyorum.Tartışarak ,paylaşarak doğruları bulacağımızı düşünüyorum.Çan'da bu iş için gerekli maddi güç ve oyuncu potansiyeli oldukça fazla.Ancak öncelikle bizlerin birşeyler yapmamız gerekiyor.Herşeyi başkalarından beklemeyeceğiz.Önce icraatlarımızı gerçekleştirip,sonrasında destek bekleyeceğiz.Bu düşüncenin gerçekleşmesi için öncelikle insan gücüne ihtiyaç var.Sinerjiye ihtiyaç var.Ben Çan halkının bu projeye duyarsız kalmayacağından adım gibi eminim.Bir sonraki yazım,profesyonelliğin negibi getirileri olacağı ve projelerim hakında olacak.Saygılar...

Hiç yorum yok: