Salı, Temmuz 24

FAVORİ TAKIMLAR KAZANIYOR..

Turnuva heyecanı devam ediyor..Oldukça zevkli ve heyecanlı geçen maçlarda,şimdiye kadar bir süprize raslanmadı.Favori olan takımlar kazandı ve bir üst tura çıkmayı garantiledi.Çeyrek finale ilk çıkan takım ,Cuma günü İstiklal spor olmuştu...Dün oynanan maçlar sonucunda ise,Yüksesl sarraf ve Asmalıspor da ceyrek finale çıkmayı garantilemiş oldular.Geride bıraktığımız maçlarda,saha içerisinde herhangi bir tatsızlığa raslamazken,saha dışındaki gereksiz kavgalar ve çirkin söylemler ve küfürler turnuvanın güzelliğine gölge düşürüyor.Orda maçları izlemeye gelen bir sürü bayan da oluyor..Kiminin hanımı,kiminin kızı veya kız "arkadaşı geliyor.O kendini bilmez insanlara sormak isterim.Sizin hanımınız veya kızkardeşiniz orda maç izlerken ,başkalarının gelişi güzel konuşması ve küfür etmesi hoşunuza gidermi???Maçları büyük bir heyecan ve ilgiyle izleyen sağduyulu sporseverler.. Bu kendini bilmezlere lütfen prim vermeyelim.Gerekirse o insanları spor sahalarından uzak tutalım.Zira bu düşüncede ve görüntüde olan insanların spora zarardan başka bişey vermeyeceği aşikar..Ayrıca bu tür turnuvaların devamlı olmasını istiyorsak,bu tür olaylara sebep olacak insanları uyarmamız gerekiyor.Takım sorunlularının ve sponsorlarının turnuvaya bu pencereden bakması gerektiğini düşünüyorum.Turnuvayı kazanamamak dünyanın sonu değil.Bence katılmış olmak bile güzel birşey.Ben buradan turnuvaya takımların katılması için destek olan bütün sponsorlara yürekten teşekkür ediyorum.Kalevit roca'ya,Yüksel sarraf'a,Sun hayvancılığa.Okay patlayıcı maddeye,Okay havaii fişeğe,Üstüntaş'a,Şahin tabildot'a,Yeşim sigortaya,Yılmazlar'a ve diğer takımlarımızı n sponsorlarına yürekten teşekkür ediyorum.Ayrıca maçların hakemliğini yapan hocalarımızada çok teşekkür ediyorum.birde turnuvannın gizli kahramanı turnuva sorumlusu olan Turhan Gündüze de çok teşekkür ediyorum.Turnuva ile ilgili yazılarım devam edicek...

Hiç yorum yok: